De witte, rechte vlakken stralen moderniteit uit, terwijl de beige contrasten gezelligheid uitstralen. Een meer dan geslaagde combinatie!
Er zijn vier verschillende bekledingen beschikbaar.
Zitgroepen in de c'go ACTIVE kunnen heel eenvoudig worden omgebouwd tot een extra slaapgelegenheid! Gewoon de tafel in de onderste positie hangen, kussens bij elkaar schuiven en de rugkussens plaatsen. Klaar!
De c'go up 525 KR ACTIVE laat een perfecte ruimtebenutting zien. Overdag biedt hij veel ruimte in de grote ronde zitgroep. 's Avonds wordt het hefbed eenvoudig neergelaten en staat er een heerlijk groot tweepersoonsbed klaar.
Eenpersoonsbedden, dwars tweepersoonsbed, lang tweepersoonsbed - hoe je in de c'go ACTIVE wilt slapen, bepaal je zelf door de keuze van je favoriete indeling. Voordeel van een dwars tweepersoonsbed zoals hier in de 480 QLK is de relatief geringe ruimtebehoefte en de enorme bergruimte die eronder verborgen ligt. Deze is zowel van binnen als van buiten toegankelijk via het serviceluik.
Het in de lengte gepositioneerde tweepersoonsbed in de 495 FR heeft de charme dat de toiletruimte met het open wasgedeelte direct naast je bed is geplaatst. Dit biedt veel bewegingsvrijheid en een optisch zeer open woonruimte. En na het tandenpoetsen direct in bed vallen - klinkt goed toch...
Een vast bed dat je niet hoeft om te bouwen is handig - maar het neemt ruimte in beslag - ook overdag, wanneer het eigenlijk niet nodig is. De slimme oplossing: een hefbed dat overdag ruimtebesparend onder het plafond wordt geparkeerd en 's avonds zonder ombouw direct beschikbaar is. (c'go up ACTIVE 525 KR)
Stapelbedden zijn vooral populair bij kinderen. Met een lengte van 210 cm en een breedte van 75 cm zijn ze zelfs geschikt voor volwassenen. Op verzoek kan bij dwars ingebouwde stapelbedden ook een derde bed worden besteld.
- 495 QSK
Standaard koudschuimmatrassen op alle vaste een- en tweepersoonsbedden
In een handomdraai weer schoon. Wie graag in de c’go wil douchen: voor alle indelingen is een douchepakket optioneel mogelijk
Comfortabele badkamer door een open wastafel met grote spiegel • 495 FR | Granada
Ook de compacte badkamers bieden volledig badcomfort: opbergruimte, grote spiegel, een elektrische toilet en een warmwatervoorziening zijn altijd aan boord.
Ook wanneer de caravan alleen aan het trekkend voertuig is gekoppeld, werkt de watervoorziening - zowel bij de wastafel als bij het toilet
Heel veel plaats in de keuken: ruime keukenkastjes en royale lades met softclose sluiting maken de keuken in de c’go tot een perfect ruimtewonder.
• 495 QSK
In de c'go of c'go up worden meestal grote 137 l koel-/vriescombinaties ingebouwd, inclusief een vriesvak van 15 l. (modelafhankelijk)
• 495 QSK
De kookplaat in de c'go heeft 3 branders die zo ver uit elkaar liggen dat je echt met 3 pannen tegelijkertijd kunt koken. Ook de stevige panhouder overtuigt - er is geen gewiebel.
De afdekkingen van de spoelbak en de kookplaat dienen in gesloten stand als werkblad.
Bij de aankoop van een camper, camper van of urban vehicle (hierna: camper) is het bijzonder belangrijk de juiste indeling en een aantrekkelijk design te kiezen. Daarnaast speelt ook het gewicht een essentiële rol. Familie, vrienden, optionele uitrusting, accessoires en bagage – er moet plaats zijn voor alles en iedereen. Tevens zijn er wettelijke en technische grenzen m.b.t. de configuratie en de belading. Elke camper is ontworpen voor een bepaald gewicht, dat tijdens het rijden niet mag worden overschreden. Kopers van een camper vragen zich dan ook af: hoe moet ik mijn voertuig configureren zodat het plaats biedt aan passagiers, bagage en accessoires naargelang mijn behoeften zonder dat het voertuig dit maximumgewicht overschrijdt? Om deze keuze voor u te vergemakkelijken, geven wij u hieronder een aantal tips die bijzonder belangrijk zijn bij de keuze van uw voertuig uit ons aanbod:
1. Het technisch toelaatbare maximumgewicht…
… is een door de fabrikant vastgestelde waarde die het voertuig niet mag overschrijden. Dethleffs specificeert een bovengrens voor het voertuig op basis van de indeling, die van indeling tot indeling kan verschillen (bijv. 3.500 kg, 4.400 kg). U vindt de betreffende informatie voor elke indeling in de technische gegevens.
2. De massa in rijklare toestand…
… ... omvat - simpel uitgedrukt - het basisvoertuig met standaarduitrusting plus een vastgesteld gewicht van 75 kg voor de bestuurder. Het is wettelijk toegestaan en mogelijk dat het gewicht van uw voertuig in rijklare toestand afwijkt van de nominale waarde die in de verkoopdocumenten staat vermeld. De toegestane afwijking bedraagt ± 5 %. Het toelaatbare bereik in kilo's staat tussen haakjes na de massa in rijklare toestand. Om u volledige transparantie te bieden m.b.t. mogelijke gewichtsafwijkingen, weegt Dethleffs elk voertuig aan het einde van de productielijn en informeert uw dealer over het weegresultaat van uw voertuig voor verzending aan u.
Voor een gedetailleerde uitleg van de massa in rijklare toestand, zie het hoofdstuk “Juridische informatie”.
3. Het toegestane aantal zitplaatsen (inclusief bestuurder)…
… wordt door de fabrikant vastgesteld in de zogenaamde typegoedkeuringsprocedure. Dit resulteert in het zogenaamde massa van de passagiers. Hiervoor wordt een vastgesteld gewicht van 75 kg per passagier (zonder bestuurder) berekend.
Voor een gedetailleerde uitleg van het massa van de passagiers, zie het hoofdstuk “Juridische informatie".
4. De door de fabrikant opgegeven massa voor optionele uitrusting…
… is een door Dethleffs per indeling vastgestelde waarde voor het maximumgewicht aan optionele uitrusting die kan worden besteld. Deze beperking is bedoeld om ervoor te zorgen dat de minimale nuttige massa, d.w.z. de wettelijk voorgeschreven vrij gewicht voor bagage en achteraf gemonteerde accessoires, feitelijk beschikbaar is voor de nuttige massa van de door Dethleffs geleverde voertuigen. Indien in uitzonderlijke gevallen uit de weging aan het einde van de productielijn toch blijkt dat de werkelijke nuttige massa door een toelaatbare gewichtsafwijking onder de minimale nuttige massa ligt, zullen wij samen met uw dealer en u nagaan of bv. gewichtsverhoging mogelijk is, of het aantal zitplaatsen moeten verminderen of optionele uitrusting moeten verwijderen, voordat wij het voertuig afleveren.
Een gedetailleerde uitleg van de effecten van de tolerantie op de minimale nuttige massa en de nuttige massa is te vinden in het hoofdstuk “Juridische informatie”.
5. Het extra gewicht van de optionele uitrusting en de pakketten…
... verhoogt het feitelijke gewicht van het voertuig (= massa in rijklare toestand plus geselecteerde optionele uitrusting) en vermindert de nuttige massa. De aangegeven waarde geeft het extra gewicht aan in vergelijking met de standaarduitrusting van de respectieve indeling. Het totale gewicht van de geselecteerde pakketten en de optionele uitrusting mag de door de fabrikant gespecificeerde gewicht van de optionele uitrusting niet overschrijden.